wtorek, 6 listopada 2012

Wcale nie takie złe wieści...



Wiem, że długo nie pisałam.
Dobra, możecie mnie zabijać, w sumie nie powinnam protestować xD
Eto, dobrą wiadomością jest to, że w rozdział jest już zaczęty, niedługo go opublikuję. Uwierzcie mi, jeżeli wszystko będzie tak jak chcę, będziecie zadowoleni : D
Muahahaha tak jest, wasza Akemi ma mHroczny plan, którego nikt się nie spodziewa!

I bardzo się cieszę, że trochę ludzi czyta tego bloga ^ ^
Serio, komentarze dają sporą motywację do dalszego pisania!
No, ale już nie przeciągając...ja idę pisać, a wam życzę cierpliwości!

63 komentarze:

  1. Znowu będzie rozdział! Super! Wchodze tu codziennie i nareszcie coś napisałaś Akemi! Mam nadzieję, że częściej będziesz wstawiać nowe notki. Jesteś genialna! Skąd ty bierzesz pomysły? Przeczytałam Twoje opowiadanie już sześć razy i jeszcze mi się nie znudziło.
    Powodzenia w pisaniu!
    Mistle

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej to ja, ta co podala ci swojego e- maila. Naprawdę bym chciała z tobą nawiązać kontakt, bo ja KOCHAM aki i twojego bloga! Ja sama w głowie układam sobie chistoryjki, ale nie takie fajne... Lubie takie dramaciki miłosne. Błagam! Napisz na:
    Lyra111padawan@gmail.com
    pa,pa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mogę doczekać!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy czekają na plan aki i ogarnia ich dreszczyk emocji. Przez tego bloga nie spie od tygodnia i czekam na cd.

    OdpowiedzUsuń
  5. A jaki jest przewidywalny termin nst. Wpisu? Pleese!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aki kiedy znowu dodasz rozdział? My już nie możemy się doczekać. Jak możesz nas tak długo trzymać w niepewności? Nie zgadzam się na takie długie czekanie! Proszę napisz coś znowu.
    Pozdrawiam
    Mistle

    OdpowiedzUsuń
  7. Aki już nie mogę się doczekać nowego rozdziału błagam cię napisz ten rozdział jeszcze w tym tygodniu.
    Pozdrawiam
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pomysł! Dodawajcie ciągle komenty! Ona będzie musiała napisać!

    OdpowiedzUsuń
  9. ...A CZY JA MOGŁABYM COŚ POWIEDZIEĆ MOŻE?! XD

    To długi rozdział, a ja mam mnóstwo rzeczy na głowie w szkole, dlatego nie wiem kiedy dokładnie go dodam, ale jest już zaczęty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aki proszę pospiesz się! Ja już się nie mogę doczekać! Ciągle coś mi przypomina to opowiadanie. To usłyszę w radiu jakąś piosenkę i mi się z tym skojarzy, to moi przyjaciele palną jakąś głupotę z tym związaną, to spojrzę na zeszyty Naty (ona ciągle rysuje dziewczynę, która ma czarne włosy i zielone oczy sama nie wie dlaczego, po prostu lubi te kolory), albo przyjedzie moja przyjaciółka, która jest zgodna z opisem postaci z zeszytów Naty. Ciągle coś! Ja już nie mogę wytrzymać i skupiać się na czymś innym niż ten blog!
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w pisaniu
    Mistle

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tak jak Mistle. My tylko chcemy wiedzieć Aki, że jesteś z nami... Że nie zapomniałaś...

    OdpowiedzUsuń
  12. Aki dodaj coś wreszcie! Dzisiaj koleżanka mnie wystawiła, czekałam na nią 2 godziny dzwoniłam, pisałam, a ona nic. Proszę napisz coś Twój blog zawsze mnie pociesza, a ja właśnie tego potrzebuję, bo to była moja najlepsza kumpela, tyle że ona przeszła do innej szkoły i to była jedyna okazja żeby się spotkać. Proszę Aki napisz coś wreszcie!
    Pozdrawiam
    Mistle

    OdpowiedzUsuń
  13. Napiszesz coś dzisiaj??? Będe 5 godz. sama w domu i bende mogla przeczytać.
    Fanka forever

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny ogarnijcie się rozumiem co to znaczy czekać na czyjąś notkę! W końcu sama czekam aż Akemi coś doda poza tym ostatnio Blogi zawiesza lub kończy coraz więcej Baku-pisarek(pisarzy). Ale to nie jest powód by kogoś tak popędzać!!! Dajcie dziewczynie spokój napisze jak rozdział będzie gotowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, dziękuję za trochę zrozumienia Dara ^ ^
      Dziewczyny, nie zawieszam bloga, zamierzam dokończyć to opowiadanie, ale naprawdę mam sporo spraw na głowie, które mimo wszystko są ważniejsze od bloga i które pochłaniają bardzo dużo mojego czasu, dlatego piszę rzadziej.

      Usuń
  15. Ok.wrzucam na luz. A jak Aki nas opuści to twoja wina Dara....!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jupi!!! Będzie nowa notka!!!!! A uchylisz rąbka tajemnicy Aki, i napiszesz mw. O czym będzie??? A czy ktoś jeszcze ma dosyć komentarzy lyry archspan?????????

    OdpowiedzUsuń
  17. Oki ja też się zastopuję i przestanę pisać. Sorki po prostu miałam kiepski dzień i nie myślałam tylko robiłam. Dara ma rację przepraszam Aki.
    Pozdrawiam
    Mistle

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie ja. To jak się wyrażasz świadczy o tylko Tobie. Pragnę zauważyć, że Lyra nie przeklina tak jak Ty i zachowuje się kulturalnie. Za to słownictwo to raczej Ciebie Aki powinna wyrzucić z tego bloga nie Lyrę. Bez obrazy.
      Mistle

      Usuń
  20. Tak??? Świętoszka! Gdybym spotkała Lyre, to bym ją zabiła! Bu,hahaha! I co powiecie???Wstawi się ktoś za BIEDNĄ lyrą??? A ty, co powiesz Akemi???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja powiem?
      Powiem, że nie toleruje tego typu komentarzy. Ani na swoim blogu, ani w świecie realnym. Nie lubisz jej? Twoja sprawa. Nie zamierzam być tego świadkiem. Trochę kultury! I ogarnięcia też, dziewczyno. Nie życzę sobie więcej czegoś takiego. Uszanuj to i znikaj stąd, jeżeli obrażanie innych to jedyne co masz w planach.

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiecie co, baku.... Ma rację. Nie powinnam była komentować.... Wybacz aki. A idziękuje za obrone Mistile! P.S. Baku fanka to moja dawna przyjaciółka. Została wydalona ze szkoły za agresję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać, że Baku-fanka jest agresywna. Takich komentarzy nie powinno się dodawać, a przynajmniej je ocenzurować. Nie ma za co Lyra. Napisałam to co myślałam. Przepraszam Akemi jeśli przeze mnie straciłaś fanki, ale nie toleruję takiego zachowania.
    Pozdrawiam
    Mistle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz przepraszać, ja również czegoś takiego nie toleruję.

      Usuń
    2. Popieram nie pisanie do Lyry. Po co tracic na niom czas?

      Usuń
  24. Ona nie była fanką. Dodaje komentarze na wielu blogach. Obraża kogo popadnie. A mnie kiedyś prubowała zadźgać norzyczkami.... Bo ja nie jestem lubiana w klasie, przez to że lubię bajki anime. Dlatego chciałam żeby aki napisala na muj e mail. Morze ona by mnie zrozumiala....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eto, wybacz, za każdym razem jak mam już pisać to coś mnie zajmuje.

      Usuń
    2. To nie jest warzne. Warzna jest twoja nowa notatka.

      Usuń
  25. Tak ogólnie to pomyślałam że coś napisze tak dla wyjaśnienia nie chodziło mi o to żeby kogoś razić, ani nie daj Boże o coś oskarżać! Tylko o to żeby troszkę zejść Akemi z przysłowiowej głowy^^. Bo takie pospieszanie jeszcze nikomu dobrze nie wyszło, wiem ile może kosztować napisanie notki chociaż akurat mnie to nikt nie popędza...
    A co do Baku-Fanki pozostawię to bez komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  26. Baku-fanka to kornelia. Jest nadpobudliwa, agresywna i ma ADHD. Siedzialam z nią kiedyś w ławce.... To był koszmar.... Nawet nie wiecie jaki! Nauczyciele się jej bali a o uczniach nie mówię. Ale ja i moja jedyna jak dotąd koleżanka powiedziałyśmy rodzicom i był happy end tak jak na blogu aki! A i przepraszam za te komentarze baku fanki. Ona je napisala ze wzglendu na to że ja kocham tego bloga... Przeraszam... (cry)

    OdpowiedzUsuń
  27. O mój Boże najświętszy... Znowu wojna... Nie no poważnie ludzie ogar... Na YT wojna, tu wojna, gdzie jeszcze...??!!
    Ja tak jak większość nie mogę doczekać się notki ^^
    Akemi bardzo współczuję, że musisz to znosić ^^ Powodzenia, życzę dużo weny ^^

    Sisi/Selene/Natsuyu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojna jest wszędzie xD
      Wiesz, nie może być za nudno nie? x.x xD
      Dzięki, przyda się ^ ^

      Usuń
  28. Hej ludzie! Nie oszukujmy sie! Nowej notki nie będzie tylko aki nie wie jak nam to przekazac, wienc nas poprostu opuszcza. Z czasem o niej zapomnimy i bendzie git. Mam racje aki?

    OdpowiedzUsuń
  29. Wstyd mi się przyznać... ale sama przestaje wierzyć, że nowa notka się pojawi. Codziennie tu wchodzę i nic nowego. Ja wiem, że Aki ma mało czasu i są ważniejsze sprawy, ale nie wiedziałam bloga, który byłby dłuższy. Inni kończyli po 4 rozdziale z braku weny. Ja też piszę z koleżanką. Codziennie znajduję na to czas mimo naprawdę napiętego planu zajęć.Może rozdziału nie ma bo jest po prostu długi? Nie wiem. Mam nadzieję, że pojawi się do końca miesiąca. Jeśli nie możliwe, że przestanę odwiedzać tego bloga. Akemi błagam wybacz mi!
    Przepraszam
    Mistle

    OdpowiedzUsuń
  30. Mistile wytrzymaj! Blagam. Uwierzcie w aki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę w Aki ale nie mam zamiaru dalej wchodzić tu codziennie. Poczekamy, zobaczymy. Lyra nic nie obiecuję.
      Pozdrawiam
      Mistle

      Usuń
  31. Przepraszam, ale troche chce mi się śmiać z tych komentarzy...No bez jaj zanudzicie te dziewczyne "Aki napisz coś wreszcie, no Aki, Aki, napisz Aki no, obiecałaś" x.X.
    Ja też gdy nie moge się doczekać NN pisze: A kiedy NN? Ale tylko tyle...Chryste Panie...
    Skoro napisała, że napisze-co więcej nowy rozdział w drodze-to chyba to oczywista oczywistość, że wróci i nie porzuciła bloga. Dziewczyny, cierpliwość jest cnotą. Nie przyspieszycie niczego rozpisując się na takie wywody ;/
    Acha i jeszcze jedno: myslę, że gdyby miała zamiar opuścić bloga napisałaby raczej notke pożegnalną, a nie taką.
    Taki więc ogar, zajmijcie się szkołą czy czymś tam i dajcie sobie, a raczej jej spokój.

    Pozdro Akemi-chan ;*

    Ida17

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Ida17 zajmę się szkołą. Albo znajdę jakiś inny ulubiony serial, który obejrzę. Do tej pory to był mój ulubiony blog i od jakiegoś czasu nie szukałam nowych. Chyba jednak zacznę. No nic.
      Pozdrawiam
      Mistle

      Usuń
    2. Oj nie tragizuj juz tak. Słuchaj: ona miała już wiele blogów, a wiem bo przyjrzałam się jej twórczości i uważam, że jest świetną autorką. Sama zakochałam się w jednym z nich, i mam nadal megaświra na jego punkcie(no Akemi zgadnij o jak chodzi, hehe jedna szansa^^). I chodz ręki uciąć sobie nie dam, ale jestem prawie pewna, że ona tego nie opóści prędko. Droga Lyro Archspan za każdym razem gdy ona zawieszała bloga to ogłaszała ten fakt, a nie opuszczała bez tak słowa, czy pierdzieliła, że jest inaczej. Dajcie sobie na wstrzymanie. Trafiłam tu zupełnie przypadkowo, a bloga czytać nie zamierzam, bo przyznam się bez bicia, Bakuganów nienawidze. Ale patrząc na statystyki i ilość rozdziałów, a także tabun wiernych czytelniczek jestem pod wrażeniem, i szacun dla Ciebie Akemi. Trzymajcie kciuki i nie nudzcie juz.

      zainteresowana Ida17

      Usuń
  32. Nawet nie próbój mistile! Bo jeszcze zapomnisz, o aki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobra, słuchać tu teraz wszyscy, bo czas ogarnąć temat -.-''

    Przede wszystkim, ustalmy fakty, okej?

    1. Nie zawieszam ani nie porzucam bloga. Jak Ida17 już wspomniała, jeżeli chciałabym to zrobić, napisałabym o tym. Nie jestem jedną z blogerek które nagle znikają bez słowa, albo obiecują notkę a potem nigdy jej nie widzimy. Poza tym, mam do tego bloga jednak sentyment, bo to mój drugi blog i jest tutaj już od ponad roku. Nie zostawię go, do póki nie skończę tej opowieści, a przynajmniej tej serii.
    2. Rozdział jest długi. Ja mam mało czasu. Serio, dziewczyny, nie chcę Was tutaj zanudzać swoimi sprawami, ale naprawdę tego jest sporo. Jestem w drugiej klasie liceum i do cholery muszę się uczyć! A jest tego teraz tyle, że jak skończę, to jest już środek nocy. Do tego mam swoje własne problemy i problemy przyjaciół, o których muszę dbać. Do tego obowiązki w domu. Zamówienia na szkice. Do tego po nocy staram się pisać książkę. Jestem jeszcze właścicielką dużego bloga grupowego, którego muszę pilnować i przy którym nikt mi nie pomaga.Uwierzcie mi, że mój plan zajęć jest prawdopodobnie o wiele bardziej zajęty niż Wasz. Staram się pisać ten rozdział, ale z tym naprawdę schodzi. Tym bardziej, że ten jest długi, a poza tym, po ciężkim dniu, nie mam siły nic pisać. Jedyne o czym marzę to sen. Więc proszę, doceńcie chociaż to, że się staram.
    3. Będę pisała kiedy chcę i mogę. To, że któraś z Was będzie mi pisała jak Mistle, że jak nie napiszę czegoś to przestanie czytać, trudno, nie zmuszę Cię do czytania tego, ale ja też potrzebuję czasu, nie jestem maszyną i nie mam zamiaru się w nią zamienić. Jeżeli ktoś naprawdę lubi tego bloga i opowieść, to nieważne kiedy pojawi się nowy rozdział, taki czytelnik wróci. Wiem, bo sama kocham niektóre blogi i na rozdziały na niektórych musiałam czekać czasem nawet pół roku. Ale jednak zawsze tam wracałam. Więc, serio, to nie działa.

    No, tyle z faktów.
    Co jeszcze chciałam dodać...
    A, że tak jak wspomniała Ida17, proszę, nie bombardujcie mnie setką komentarzy z pytaniami...wiem, że czasem odpowiadam późno, ale są dni kiedy ja nawet nie dotykam laptopa, więc nie mogę Wam od razu odpowiedzieć. I za to przepraszam.

    Eto, skoro już tak ogółem odpowiadam tutaj na wszystko ( XD ), to chciałam napisać coś do Idy
    Bardzo się cieszę, że któreś z moich opowiadań (serio, nie wiem o którym możesz mówić, miałam kilka blogów xD) Ci się podoba! Tym bardziej, że teraz trochę bardziej rozwinęłam swoje umiejętności pisania i wiem, że te niektóre z nich trzeba by kiedyś poprawić (albo i całkiem dokończyć xD). Heh, rozumiem że nie przepadasz za bakuganami, w końcu nie da się lubić wszystkiego ^ ^


    Tak więc, podsumowując, uspokójmy się wszyscy, dobrze? Rozdział powinien się pojawić około 9 grudnia.
    Czemu dopiero wtedy? Otóż, będę miała teraz egzaminy z tego półrocza i nie mogę się nie przyłożyć.
    Ale mam nadzieję, że potem rozdział Was zadowoli ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. liceum, grudzien,zajenta spoko rozumiem. Rzadnych koment. Ale i tak bende wchodzic codz. A wy? Ufam ci aki i dopinguje cie z calego serca! KOCHAM CIE AKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. No nie, nie zgadłaś xD. Oke powiem, że chodzi mi o xiaolin hehe.
      No cóż, życzę powodzenia z tym blogiem. Kończ go i wracaj na onet ;)
      A wszystkim wiernym chodz i ciut nadpobudliwym fanom dużo cierpliwości życzę.

      Ida17

      Usuń
    3. Czy ty coś sugerujes???rzart!

      Usuń
    4. Aaaa, xiaolin xD
      Mój pierwszy blog, chlip chlip xD


      Eto, Lyra x.x
      ona nic nie sugeruje. I proszę Cię, włącz sobie opcję sprawdzania pisowni w przeglądarce, bo te błędy strasznie rażą w oczy a nie wierzę, że by Ci ich nie podkreśliło.

      Usuń
  34. Pisze z komy a czasu mam malo. Ale spoko. Najwyrzej zastopuje z komentami...

    OdpowiedzUsuń
  35. Poda ktoś jakieś linki na stare blogi aki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta Ida17 pisała coś o xiaolin i onet. Wpisałam w Google
      Akemi xiaoli onet i wyszło http://pamietniki-z-xiaolin.blog.onet.pl/
      To ty Aki??


      Jane

      Usuń
    2. Tak, to mój blog.
      I wyobraznia-akemi.blog.onet.pl także jest mój

      Usuń
  36. proszę o wchodzenie na : doradcadzieciency.blog.pl
    tam odpowiadam na pytania i rozwiązuje wasze problemy

    OdpowiedzUsuń
  37. Nominowałam cię do Liebster Award! Więcej wiadomości na http://wiem-czego-chce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zamówienie gotowe:) Zapraszam http://panda-graphics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. wszystkiego najbakugańszego z okazji mikołajków!

    OdpowiedzUsuń
  40. No właśnie wszystkiego Naj Naj no i ten tego ;) Słuchaj wchodzę tu praktycznie codziennie od jakiegoś miesiąc i nie mogę normalnie wytrzymać no. ! Dawaj nową notkę bo mi bardzo tego brakuje. Uważam tego bloga za naprawdę udanego i chętnie wracam do starszych notek. Uwielbiam przygody Akemi i wgl ale ile można czekać! Nie żebym cię popędzała czy coś, ale bardzo bym prosiła o rozdział w najbliższym czasie ok ;) Z góry dzięki i fajnego Mikołaja ;p ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no wiem, wiem, sama jestem czytelniczką niektórych blogow, wiem jak to denerwuje jak czeka się tak na rozdział a go dalej nie ma, dlatego myślę że pod koniec tygodnia powinien pojawić się rozdział! ^ ^
      no i oczywiście również życzę udanych mikołajków :D

      Usuń
  41. Ozdro aki! A moglabys napisac sw. E maila w nst. Notce, albo komentarzu? Z góry thanx

    OdpowiedzUsuń